Hemma hos ridning!!!

Vill börja med att önska alla bjargare en glad sommar!!!

För att sedan önska er alla välkomna på min (Anna Funni Jonasson) och Lina Hallbergs hemma hos ridning 
SÖNDAGEN DEN 19 JULI.

Vi kommer att viga hela dagen åt hästarna och ridningen i lugnt tempo. Vi tänkte oss ridning i 2-2.5 timmar för att sedan göra ett längre stopp med lunch. Sedan rider vi igen ungefär lika långt.
Om vädret är bra så stannar vi och äter ute i skogen, då vi kommer att få maten utkörd och därmed slippa ha det med till häst. Men skulle vädret vilja oss illa så rider vi till Lina och äter där.

Och svaret på er fråga? Ja! era hästar orkar att ta sig runt denna rundan även med lite halvtaskig kondition. Förra hemma hos hade jag med mig min lata, tjocka valack, han var pigg och glad ända tills vi var tillbaka på stallplan!!
Hästarna fylls av energi och glädje av att få vara i flocken.

Snabb fakta:

Var? Boda/Väshult 5 mil söder om jönköping. Beroende på hur många vi blir så delar vi upp oss, hälften hos Lina och hälften hos mig. Men det får ni info om när anmälningstiden gått ut!
När? Söndagen den 19/7 med uppsittning kl. 10.00
Mat? Alla tar med sig egen fika.
Frågor? Ring Anna: 073-7237285

Mer info efter anmälningstiden gått ut!

Så anmäl er till: [email protected] eller 073-7237285

Anmälan skall vara mig tillhanda senast: ONSDAGEN DEN 15 JULI!

Mvh Anna Funni Jonasson och Lina Hallberg!


Kommentarer
Postat av: Lina HallBerg

Hej Alla Bjargare! Kom igen! Anmäl er till vår hemma-hos-ridning. Det kommer bli en härlig dag! Vi stannar förmodligen och fikar hemma hos mig så valet blir fritt om man vill rida hel eller halvdag.



Önskar er en skön sommar!

2009-07-10 @ 09:56:23
URL: http://linahallberg.blogg.se/
Postat av: Lina HallBerg

Tack alla ni som kom och gjorde dagen härlig! Det här måste vi göra om igen!

2009-07-21 @ 10:48:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0