AVELSVISNING VAGGERYD

Efter en lång och intensiv helg har vi lyckats ro ännu en avelsvisning i hamn.
Har mest hört positiva röster från ryttare & publik. Den lilla kritik som framkommit,tar vi till oss.
Vi kommer göra en sammanställning och även informera SIF om det som vi kan förbättra till förhoppningsvis,
kommande år!!
Nu är jag jättetrött men vill i alla fall TACKA ALLA! Publik som kom,ryttare som visade alla fina hästar,
hästägare som valde visa sin häst i Vaggeryd & alla ni i BJARG som ställde upp på olika sätt.
Ett speciellt TACK till Lina Hallberg, Kaj & Marie Wadensten som var i arbetsgruppen.

STOR KRAM till er ALLA!

Åsa Strand, stolt ordförande för BJARG...!!!

Kommentarer
Postat av: Anna Sahlander

Tack Alla Bjargare !

Jag tackar för 4dagars kanoon samarbete från er alla !

Hoppas ni har återhämtat er och att vi ses nästa år !

/ Anna från SIFs Avelskansli

2009-05-11 @ 15:31:40
Postat av: Lina

Hej!



Även jag vill framföra ett stort tack till alla funktionärer i Bjarg. Vi i arbetsgruppen har lagt ner ett stort arbete innan, men utan alla fantastiska insatser på plats hade det varit omöjligt att genomföra avelsvisningen.



Aldrig har jag själv haft så roliga dagar. Att uppleva samarbetet i klubben, gemenskapen, engagemanget, viljan av att göra sitt yttersta för att få alla att trivas var en upplevelse jag kommer leva på länge!



Vår glädje smittade av sig. Små detaljer fick våra gäster att känna sig väl omhändertagna och må bra.



Västarna & kepsarna gjorde oss lätta att hitta. Alla kuggar i Bjarghjulet snurrade och det samarbetet vi visade skall vi var riktigt stolta över!



Jag hoppas att ni alla hade lika roliga dagar som jag och att vi får samarbeta även nästa år!



Kram på er!



Lina

2009-05-12 @ 17:55:49
URL: http://linahallberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0